Poštovani korisnici, molimo vas da pre poručivanja proizvoda pažljivo pročitate uslove koji slede. Svakom izvšenom kupovinom na www.hilife.rs, potvrđujete da ste se upoznali sa uslovima kupovine i da se sa njima u potpunosti slažete.
Opšti uslovi kupovine
Ovim uslovima definiše se postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim stranicama. Isporučilac (Prodavac) je Hilife d.o.o. Beograd. Kupac robe je posetilac web stranice koji odabere barem jedan proizvod, pošalje zahtev za naručivanje Prodavcu i plati virmanom (uplatnicom) u banci/pošti ili pouzećem.
Putem web stranice www.hilife.rs Kupcu je omogućena kupovina svih proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavca.
Vlasnik web stranice je Hilife d.o.o. Beograd, sa sedištem u ulici Zrmanjska br. 39, 11030 Beograd-Čukarica, Srbija (matični broj 21134066, PIB 109156247).
Za sve dodatne informacije Kupac se Prodavcu može obratiti putem elektronske pošte na adresu info@hilife.rs ili telefonskim putem na broj 011/3550100 radnim danima od 9h do 17h.
U sve cene je uključen PDV.
Valuta je srpski dinar (RSD).
Istaknute cene u web shop-u važe isključivo za kupovinu putem interneta. Proizvodi se isporučuju po ceni na dan naručivanja.
Isporuka naručenih proizvoda vrši se isključivo na teritoriji Republike Srbije.
Naručivanje
Narudžbine se vrše putem popunjavanja aplikacije na web stranici i neopozive su. Po prijemu zahteva za naručivanje Prodavac će proveriti raspoloživost naručenog artikla i o tome obavestiti Kupca elektronskom poštom. Ukoliko je željeni artikl raspoloživ, Prodavac će Kupcu ponuditi načine plaćanja (pouzećem ili virmanskom uplatom). Kupac će odabrati način plaćanja i potvrditi kupovinu. Ukoliko Prodavac nije u mogućnosti da isporuči naručeni proizvod, izvestiće Kupca o predviđenom roku za isporuku putem elektronske pošte ili telefona.
Plaćanje
Kupac je u obavezi da Prodavcu dostavi tačne podatke za isporuku (ime, prezime, puna adresa i broj, kontakt telefon, e-mail adresa, detalji o artiklu).
Prodavac ima obavezu da po prijemu potrebnih podataka od Kupca pripremi pisani akt kojim se definiše roba i cena konkretne kupoprodaje, kao i instrukcije za uplatu.
Naručene proizvode s troškovima dostave (ako ih ima), Kupac će Prodavcu platiti u gotovom pouzećem ili virmanskom uplatom.
Sve cene proizvoda jasno su navedene na web stranici i uključuju poreze. Troškovi poštarine su takođe jasno prikazani. Trošak poštarine može varirati u zavisnosti od iznosa porudžbine.
Dostava
Uslovi dostave
Naručena roba dostavlja se na adresu kupca, isključivo na teritoriji Republike Srbije.
Proizvodi se šalju kurirskom službom City Express.
Okvirni rok isporuke je 2-3 radna dana. Rok počinje od trenutka kad Hilife d.o.o primi uplatu na tekući račun. Porudžbine koje se plaćaju pouzećem, a evidentirane su do 14 h, isporučuju se sledećeg dana. Procenjeno vreme dostave može biti i duže od naznačenog ukoliko naručeni proizvodi nisu trenutno dostupni ili ako je zahtev za kupovinu podnet u toku vikenda ili državnih praznika. U trenutku kada kurirska služba preuzme i otpremi pošiljku, Kupac je može pratiti putem web stranice www.cityexpress.rs.
Kontrola dostave
Odmah po isporuci pošiljke, Kupac je dužan da pažljivo proveri da li je ambalaža oštećena i da li broj pošiljke na paketu odgovara broju navedenom u dokumentaciji. Kupac mora odmah obavestiti kurira ako postoji bilo kakva šteta na pakovanju ili na proizvodu. U slučaju oštećene pošiljke Kupac mora kontaktirati Prodavca i dati pojedinosti o oštećenju.
Troškovi dostave
Za pošiljke do 3000 RSD troškovi dostave iznose 200 RSD.
Za pošiljke vrednosti od 3001 RSD i više dostava je besplatna.
Reklamacije
Svaka kupovina putem naše web stranice (u daljem tekstu: Sporazum o kupovini) od strane korisnika koji pristupa web stranici (u daljem tekstu: Klijent) uređuje se ovim opštim uslovima.
Ukoliko je roba manjiva, Klijent ne snosi nikakve troškove, uključujući i troškove dostave proizvoda na adresu Hilife d.o.o kancelarije u Beogradu. Važno je da roba bude vraćena na adresu Prodavca u roku od 7 dana nakon primanja pošiljke.
Kupac/Klijent je dužan da se pridržava svih uputstava iz deklaracije u pogledu namenske upotrebe proizvoda i njegovog održavanja. Kupac/Klijent ima pravo na reklamaciju ili povraćaj isključivo ako poseduje dokaz o kupovini. U slučaju lošeg kvaliteta ili oštećenog proizvoda Klijent ima pravo na hitan povraćaj novca ili zamenu proizvoda ukoliko Prodavac prihvati reklamaciju. Proizvodi moraju biti neoštećeni i nekorišćeni. Kupac nema pravo na reklamciju ili povraćaj ako su nedostatak, fizičko-hemijsko oštećenje ili habanje na proizvodu nastali njegovom krivicom.
Garancija kvaliteta
Ukoliko proizvodi podležu garanciji, Hilife d.o.o. garantuje za njihov kvalitet. Svi proizvodi su originalne robne marke i odgovaraju specifikaciji navedenoj na sajtu. Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliteta proizvoda. U slučaju neizvršenja ove obaveze, davalac garancije će zameniti proizvod novim ili vratiti novac. Garantni rok počinje danom prodaje uređaja, koji se unosi u garantni list i overava pečatom i potpisom ovlašćenog prodavca. Kupac gubi pravo na garanciju ako se kvar izazove nepridržavanjem datih uputstava za upotrebu i ako su na proizvodu bilo kakve popravke vršila neovlašćena lica.
Politika zaštite potrošača
Izjava o zaštiti i prikupljanju ličnih podataka korisnika i njihovom korišćenju
U ime preduzeća Hilife d.o.o Beograd, obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/klijentima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Svi podaci o korisnicima/klijentima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši zaposleni odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Privatni podaci koje šaljete na ovaj sajt biće korišćeni samo u svrhe zbog kojih ste ih poslali. Ni jedna informacija neće biti prosleđena ili prodata drugim licima. Hilife d.o.o. je dužan da odgovarajućim tehničkim i organizacionim postupcima zaštiti Vaše lične podatke od zloupotrebe.